lifestyle

De Tour de France, ode aan de Tour en mijn overleden vader

De Tour de France,

 

 
De Tour, fietsers in Frankrijk.
De Tour, een groot kermis met dopinggebruik.
De Tour, we gingen toch elk jaar kijken, je wilde ernaar toe, we trapten er elke keer weer in. En daar gingen we dan met stoeltjes in de auto en een koelbox op weg naar Frankrijk.
De Tour, het bleek achteraf altijd gezellig te zijn, vooral de reclame Karavaan. Je krijgt de spullen gratis.
De Tour, je wist dat het spektakel naar Utrecht zou komen, je was zo opgetogen.
De Tour,  pa jij maakt het nu niet meer mee in Utrecht jouw stadsie.
De Tour, de opgetogenheid en hoe kinderlijk blij het je maakte, nu staan we in de warmte bij de Tour de France in Utrecht, zonder jou.
De Tour, we weten dat je dit helemaal geweldig had gevonden en we staan bij de start op het Goylaan om jou te herdenken.
De Tour, ik houd er niet van, maar door jou staan we er toch maar weer. We trappen er toch elke keer weer in.
De Tour, je laat me mijn vader extra missen op deze dagen.

Een gedachte over “De Tour de France, ode aan de Tour en mijn overleden vader

Plaats een reactie